Bij de bouwplaats van De Banier is het hoogste punt bereikt

In Hugo’s Tuin in de wijk Vaandel Zuid in Heerhugowaard worden 30 zorgappartementen voor Stichting Philadelphia Zorg gebouwd.

Op de bouwplaats is inmiddels het hoogste punt bereikt. De oplevering staat gepland voor begin 2025.

Het gebouw heeft drie woonlagen met appartementen van 40m2, twee ruimtes voor dagbesteding en drie groepsruimtes met een gezamenlijke woonkamer en keuken. Daar gaat Stichting Philadelphia Zorg hoogwaardige en inclusieve huisvesting bieden aan mensen met speciale (woon)behoeften. De bewoners kunnen er zo zelfstandig mogelijk wonen, met begeleiding en ondersteuning waar nodig. Gewoon hun eigen leven leiden, en meedoen in de buurt. Een project waar wij, als Woonstichting Langedijk, graag aan meewerken!