Oostrand Noord- en Zuid-Scharwoude

Netto huurprijs: onbekend

Oostrand Noord- en Zuid-Scharwoude

Over het project

De komende jaren verandert de Oostrand van Noord- en Zuid-Scharwoude in een woon-, werk- natuur- en recreatiegebied. In dit gebied worden 580 verschillende woningen met wandelpaden, veel groen en een grote waterplas gerealiseerd. Woonstichting Langedijk zal hier naar verwachting ongeveer 170 woningen gaan bouwen.

Voortgang

Het plan voor de Oostrand is in samenwerking met de gemeente Dijk en Waard in ontwikkeling.

Heeft u interesse in deze woningen?

Om te kunnen reageren op de woningen is het noodzakelijk dat u ingeschreven staat als woningzoekende bij het SVNK. Daar worden de woningen voor oplevering geadverteerd. Woonstichting Langedijk verzorgt de toewijzing van de woningen.

Zodra er meer bekend is over dit project, kunt u via een nieuwsbrief op de hoogte worden gehouden van de voortgang van dit project. Via deze webpagina kunt u zich dan inschrijven. Houd deze pagina dus in de gaten voor meer informatie.